Monday, August 24, 2009

Marhaban Ya Ramadhan

assalammualaikum..

alhamdulillah, hari ini insya-Allah genap 3 hari kita menjalani ibadah puasa. dengan ini aku ingin mengucapkan salam ramadhan buat semua sahabat2 ku..

hujung mggu aritu aku balik ke gombak untuk bersama2 keluarga bersahur dan berbuka bersama2..

insya-Allah pada cuti ujung mggu ni beserta cuti 31 Ogos, aku akan menyambut puasa di padang besar pulak bersama suami dan keluarga mertua.

ini adalah pertama kali aku menyambut ramadhan bergelar isteri.

walaupun masih awal lagi utk kita berbicara ttg cuti raya, tp setelah kahwin ni..aku kena la plan awal2 utk cuti raya dan plan nak beraya di mana..

mana taknya..aku kat gombak/s.alam, sdgkan suami kat perlis..xkan nak beraya asing2 kot..mau ada yang meraung di pg raya..tu yg kena plan dari awal lg :-p

alhamdulillah, aku dpt cuti dr tarikh 15-27 sept..

xde masalah lah nak beraya sbb cuti pjg kan leh la cover nak raya kat gombak, perak n perlis..best.. best..

alhamdulillah..syukur pd ALLAH..moga dipermudahkan segala urusan d dunia & akhirat. Amin.

0 comments: