Wednesday, January 28, 2009

CNY-Balik kg







(ahad) cuti raya cina aritu kami 1 famili balik kg 1 kete..yang xpegi tinggal angah n jemer je..
balik kg pas p kenduri sedara belah mak kat pinggiran batu caves..pastu petang kira2 kul 5.30 bertolak n solat maghrib kat masjid sabak bernam..sampai kg dlm kul 8 lebih

(Isnin) keesokan ptg, mak ajak cabut ubi kat kebun depan umah tok..watak utamanya yang menjalankan misi ni atokla..mak dh ilang p umah jiran depan umah tok..mak balik dr umah org tu bawa seplastik pisang awak..

last misi, watie kata nak minum air kelapa pulak..atok gak yang kena kait..abah xde sbb p mancing drp subuh tadi lom balik2 lagi..kami wat xtvt sendiri la nampak gayanya..ni gbr2 yang sempat kami snap.

Friday, January 23, 2009

Panggilan Misteri

aku terima panggilan misteri dari seseorang yang tak dikenali pada jam 1.53pm mlm td..

pelik la..call aku, tp pas aku angkat dia letak pula..

motif?

aku catatkan ek no tel. dia kat sini 03-51210356..

sebelum ni pon agak2 dlm bln lepaslah, aku ada terima jgk panggilan misteri yang guna hp no: 017-6205698..

ada ke call aku, pastu xckp? yang aku dgr bunyi lagu yang dimainkan dr radio...

pelik kan...tp benar..jgn selubungi hidup anda dengan panggilan misteri..hihihi...

salam

Monday, January 19, 2009

My Konvo


Sebenaqnya nak amik gbr background..tu yg mahal tu..bkn selalu pon leh bergambar kat sini.. ni pon aku tggu 3 thn nak bgambar kat sini..hehehe

Konvokesyen yana

video



Ni Konvokesyen yana 21 Nov. '08 aritu..

Ni pelamin pengantin yang aku p umah kenduri kahwen sedara belah abah aku.. simple je kan..xyah nak serabut..aku ingat nak wat mcm ni je nanti..

Akhirnya...

assalammualaikum semua..akhirnya tanggal 20 Jan 09, tercipta la blog aku sendiri..aku pilih nama 'Aku Insan Biasa' merupakan tunjang kepada blog ini..menyatakan aku ini mempunyai keistimewaan, kelemahan dan kekurangan sebagai hamba Tuhan..masih banyak yang aku perlu perbaiki hari demi hari..semoga aku diberi kekuatan untuk menghadapi setiap ujian & cabaran.